perjantai 27. helmikuuta 2015

Eighteen. 10 Thoughts

Juttuja elämästä.



1. Yöpöydälläni on aina oltava nenäliina sekä vesipullo. Viimeisenä asiana ennen nukkumaanmenoa otan pari kulausta vettä.
2. Kun menen vessaan, sylkäisen vessanpönttöön ensin. Sama kuin pesen kädet tai nään edes vettä. Jotenkin olen ehdollistanut sylkirauhaset niin että syljen eritys lisääntyy kun nään vettä. Pakko vaan sylkäistä.
3. Työhöni kuuluu se, että myy itseään eli näyttää hyvältä. En kuitenkaan ole kiinnostunut siitä miltä näytän töissä, vaan laitan itseäni enemmän vapaa-aikana.
4. Rakastan leipomista. Teen sekä suolaisia että makeita herkkuja, mutta en välitä makeasta itse ollenkaan.
5. Nenäni aavistaa alkavat kuukautiset, ja alkaa vuotaa verta pari päivää ennen niitä! Ei toki aina.
6. Näin pienenä kauhuelokuvan, jossa paksu piikki tungettiin naisen kaulaan. Tästä jäi neula- ja piikkikammo. Edes tän kirjoittaminen kauhistuttaa.
7. Olen useasti nähnyt hypnokogisen hallusinaation, eli jotenkin alitajunta kuvittelee tilanteen ennenkuin se tapahtuu, mutta tilanne ei menekään niin kuin olen tässä valvetilassa asian nähnyt. Vaikea selittää, mutta en usko mihinkään epäluonnolliseen. Tämä ei ole siis. Jotenkin mun aivot lagaa yllättävän usein :D
8. Ahdistun perjantaisin jos mies lähtee ulos ja jään yksin kotiin. Parin tunnin sisällä ahdistus muuttuu helpotukseksi ja huomaan tykkääväni yksinolosta. (voi esim. selailla blogit ja kirjoitella omia ajatuksia ihan rauhassa..)
9. Olen tarkka rahoistani. Tykkään matematiikasta. Töissä luullaankin että oon jotenkin matemaattisesti lahjakas, ja joudun usein laskea mitä omituisempia juttuja. Ja välillä en kyllä yhtään tajua koska oon hyvä plus- ja miinuslaskuissa.
10. Haluaisin kirjoittaa blogiin aina kun tulee sellainen fiilis. Aina kun tulee outoja tuntemuksia. En uskalla koska voin tehdä tätä vain yksin ollessani ettei mies tai kukaan muukaan saa tietää. Pelottaa ajatus jos joku joskus löytäisi typerät säälittävät kirjoitukset, joissa oon kärjistänyt asiat. Ja välillä tuntuu siltä että keksin juttuja. Eli suomensi sanottuna en oo varma enää mikä on ollut totta ja mikä ei.

1 kommentti:

  1. Tällaisia juttuja on kiva lukea. Musta on mukava tietää ihmisten random faktoja, oon itekin ajatellut tekeväni tämän tyyppisen.

    VastaaPoista